"Namen predstavitev slovenskih podjetij v veleblagovnici KaDeWe je promocija in povečanje prepoznavnosti slovenske živilsko-predelovalne industrije, turizma in drugih sektorjev, vključitev slovenskih izdelkov v prodajni program KaDeWe in tudi v posamezne kataloge agencij ter s tem na celotno nemško tržišče," so zapisali v Spiritu, ki predstavitev organizira skupaj z gospodarskim ministrstvom in slovenskim veleposlaništvom v Berlinu.
Slovenska podjetja se bodo na slovenskih kulinaričnih tednih, od 7. do 19. septembra, s svojimi izdelki predstavljala na dveh ločenih površinah veleblagovnice v skupni velikosti 70 kvadratnih metrov.
V tem času bodo organizirani tudi poseben sprejem in srečanje z glavnimi nemškimi uvozniki, distributerji in trgovskimi agenti ter drugi promocijski dogodki - turistična predstavitev Slovenije, posamezne promocijske predstavitve izdelkov in podobno.
Veleblagovnica KaDeWe bo opravila izbor slovenskih podjetij in izdelkov, ki se bodo predstavili na promocijskih stojnicah v veleblagovnici in imajo večje možnosti za vključitev izdelkov v njihov prodajni program.
Projekt bo potekal v več fazah. V prvi fazi bo pripravljen katalog slovenskih izdelkov in podjetij iz živilsko predelovalne-industrije, ki bo posredovan pristojnim v KaDeWe, v drugi fazi bo na vrsti pregled kataloga s strani veleblagovnice, v tretji fazi pa bo narejen izbor podjetij in naročilo izdelkov s strani KaDeWe.
Znamenita veleblagovnica bo od podjetij naročila izbrane izdelke in jih med 7. in 19. septembrom prodajala na promocijskih stojnicah, nato pa se bo na podlagi interesa kupcev in količine prodanih izdelkov odločila, katere izdelke bo uvrstila na prodajne police.
Po informacijah iz KaDeWe so za predstavitev potencialno zanimivi zlasti živila in pijače ter visoko kakovostni izdelki in geografsko in nacionalni zaščiteni slovenski izdelki kot so npr. vina iz posameznih slovenskih regij, mesni proizvodi, klobase, med, olivno olje in sol.
Za predstavitev izdelkov v veleblagovnici so primerni izdelki, ki so ustrezni za umestitev na nemški trg: imeti morajo ustrezno označbo embalaže v nemškem jeziku in urejene evropske certifikate, so še navedli v Spiritu.